فن

حسام حبيب أمام جهات التحقيق: شيرين عبد الوهاب عورت نفسها بسبب بنتها

أدلى المطرب حسام حبيب بأقواله أمام جهات التحقيق بعد تحرير الفنانة طليقته الفنانة شيرين عبدالوهاب محضرا تتهمه فيه بالتعدي عليها بالضرب والتسبب في إصابتها بعدة إصابات مبرحة.

ألقت السلطات المصرية القبض على الملحن حسام حبيب، مساء السبت الموافق 6 يوليو 2024، وذلك على خلفية اتهامه بالاعتداء على الفنانة شيرين عبدالوهاب.

ومثل حبيب أمام جهات التحقيق في القاهرة، حيث أدلى بأقواله حول اتهامات الفنانة شيرين عبدالوهاب له، والتي وردت في محضر حررته في قسم شرطة التجمع الخامس، تتهمه فيه بالتعدي عليها بالضرب داخل “استوديو” بالتجمع الخامس، ما نتج عنه إصابتها.

حسام حبيب: اللي شوفته رعب.. وقلت لـ والد هنا ابعدها عن شيرين

وقال حسام حبيب أمام جهات التحقيق: مكنتش أتخيل أبدًا إن خناقة أنا مش طرف فيها، خناقة بينها وبين بنتها، إنها تقول كدا، وأنا هطلب شهادة بنتها وهي عملت في بنتها حاجة لما الناس هتعرفها شيرين هتنتهي عند الناس، لأن اللي يهون عليه ضناه يهون عليه أي حد في الدنيا، ولما شوفت المنظر ده كان لازم آجي وأشيل هنا من تحتها، ولازم أتصرف.

وأردف حسام حبيب: اللي مأثر فيا أكتر إني قولت لـ هنا وقولتلها روحي اتكلمي مع مامتك، وجبت الاتنين وقولتلهم يا هنا دي مامتك ولازم تحترميها، وجبت شيرين وقولتلها دي بنتك وخلي كلامك بينكم وبين بعض، وطلعت، لاقتها قفلت الباب بالمفتاح، والباب زجاج، وفضلت أخبط محدش بيفتح، لحد ما شوفت منظر مش قادر أنساه، فكسرت الباب ودخلت أخدت البنت، وكلمت باباها وقولتله لازم تيجي تاخدها، وتيجي بنفسك مش هبعتها مع حد، وأرجوك ابعدها عن الشخصية دي.

تابعونا على صفحات موقع الحكاية الرسمية

الحكاية نيوز – Elhekayah News

Elhekayah TV – تليفزيون الحكاية

Elhekayah Plus – الحكاية بلس

الحكاية منوعات

 

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى