منوعات

هجوم حاد على ميكب ارتست في المحلة.. أفسدت ميكاج فتاه ليلة خطوبتها والسبب صادم

سادت حالة من الاستياء والغضب، بين رواد مواقع التواصل الاجتماعي، حيث شهد موقع فيس بوك هجوما عنيفا على صاحبة مركز تجميل في مدينة المحلة الكبرى.

الهجوم جاء بعد أن كتبت صاحبة مركز تجميل، عبر صفحتها الشخصية بموقع فيس بوك، أنها أجبرت عروس على غسل وجهها بعد تزينها بسبب اكتشافها أن اليوم حفل خطوبتها، وأن الفتاة حجزت بمركز التجميل على أساس حضور مناسبة فقط وليست لتجهيز عروس ما يعني اختلاف السعر ميك أب.

هجوم حاد على صاحبة مركز تجميل المحلة

وكتبت إحدى السيدات على المنشور: إحساسها واليوم كله باظ منها بسبب أنها هتجيب حد تاني منين دلوقتي والوقت وعريسها واقف لها تحت.

وأضافت آخرى: الخامات والأدوات والمجهود اللي اتعملوا هي دفعت سعره بالفعل، أنا اشتريت منك قلم جاف أنت مالك هكتب بيه طلبات البيت ولا رسالة دكتوراه إيه الفرق بالنسبة لك.

وقال متابع: لو الكوافيرة دي اشتغلت بعد كدة في المحلة، وناس راحت لها تاني يبقى لا يمتلكون شعور ويستاهلوا اللي يحصلهم، وربنا يحنن قلب عبيده على عبيده عشان الوضع بقى صعب كدة.

وأثارت هذه الواقعة هجوما شديدا، من رواد مواقع التواصل الاجتماعي على صاحبة مركز التجميل واتهموها بكسر خاطر العروسة يوم حفل خطوبتها وإفساد فرحتها التي كانت تنتظرها طوال عمرها وإحراجها أمام العامة.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى