فن

محمد فراج يكشف تفاصيل مشاركته في فيلم “رحلة 404”

تحدث الفنان محمد فراج عن مشاركته في فيلم “رحلة 404” مشيرًا إلى سعادته بالدور الذي قدمه رغم مشاركته في مشهدين فقط كضيف شرف.

وقال محمد فراج خلال تصريحات تلفزيونية مع برنامج “الحكاية”  على  قناة إم بي سي مصر: “مبروك لمنى زكي وهاني خليفة لأنهم والسيناريست محمد رجاء يستاهلوا كل خير، أنا فخور إني كنت في مركب زي دي وطلعت معاهم الرحلة الحلوة أوي دي استمتعت واتعلمت واستفدت أنا فخور إني في الفيلم ده”.

https://www.facebook.com/watch/?ref=embed_video&v=1823317464748289

وأضاف: “أنا حاسس إني بنتمي لهذا الفيلم قلبا وقالبا، واتشرف إني جزء من هذا العمل ونجاحي دا بفضل ربنا وبفضل منى زكي لأنها تحرك الحجر وبستمتع بالشغل معاها”.

وتحدث عن دوره بالفيلم قائلاً: “أول مرة أستاذ هاني اتكلم معايا مكنتش عارف هعمل إيه وإيه الدور لكن لما عرفت أن الفيلم لمنى زكي ومن إخراج هاني خليفة مفكرتش للحظة لأن أي ممثل بيدور على كده فيلم يتعلم ويستفاد منه”.

علقت النجم منى زكي على نجاح فيلمها الأخير رحلة 404 ، الذي حقق ايرادات عالية بعد عرضه بدور السينما، مشيرةً إلى أن الفيلم تم رفضه من قبل بعض المنتجين.

وقالت منى زكي  في تصريحات تلفزيونية خلال لقائها في برنامج الحكاية على قناة إم بي سي مصر :” الفيلم مصنف للكبار فقط ومكنتش متخيلة إنه يصنف +18 يعني قولت ممكن +16 “.

 

وأوضحت: “ومن أول يوم وأنا حباه ومش شايفة إنه فيه حاجة وحشة، بالعكس حابة الفلسفة اللي وراه، وبعد ما صورنا شوية من الفيلم بدأت أفهم إزاي الناس ممكن تطلعك على المسرح فقلقت شوية”.

وأضافت: “إحساس إنك تقرف من شخصية غادة في الفيلم، ولازم نفهم إن إحنا مش ربنا، وكل البني أدمين بتغلط وليهم أخطاء حسب نسبة الخطأ”.

تابعونا على صفحات موقع الحكاية الرسمية👇🏼

الحكاية نيوز – Elhekayah News

Elhekayah TV – تليفزيون الحكاية

Elhekayah Plus – الحكاية بلس

الحكاية منوعات

موضوعات ذات صلة

“القانون جابلي حقي”.. أول تعليق من منى ذكي بعد سب يوتيوبر لها

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى