فن

ماسك نعامتين وكلب.. طرح البوستر الرسمي لبرنامج رامز جاب من الآخر

أعلنت  قناة إم بي سي البوستر الرسمي الخاص لبرنامج  رامز جلال الجديد، ألا وهو “رامز جاب من الآخر”، والمنتظر  عرضه ضمن السباق الرمضاني لعام 2024.

وظهر  “جلال”، في البوستر الرسمي وهو يحمل فانوس في يده وفي اليد الأخرى نعامتين وكلب،.

ويستضيف رامز جلال مجموعة كبيرة من نجوم و مشاهير الفن والرياضة  على رأسهم  كريستيانو رونالدو،إمام عاشور،محمود كهربا،غادة إبراهيم ،عمرو يوسف ،محمد عبد المنعم، علي البليهي  مدافع المنتخب السعودي.

كشف الفنان محمد فؤاد تفاصيل حالته الصحية، بعد تعرضه لوعكة صحية إثر وقوعه ضحية الفنان رامز جلال، في برنامج المقالب رامز نيفر إند، الذي عُرض في رمضان 2023.

وقال محمد فؤاد خلال لقائه مع برنامج et بالعربي: كله افتكر إن حصلي أذى، ولكن ده كان مؤشر رائع أعرف إن فيه كمية الناس دي بتحبني، والناس أبدوا انزعاجهم من المقلب خوفًا على محمد فؤاد ويارب أكون استاهل ربع اهتمامهم ده.

عادت الإعلامية ياسمين عز لتقديم برنامجها من جديد، بعد فترة غياب بداية من شهر رمضان الماضي، حيث استضافت اليوم في برنامجها على فضائية أم بي سي مصر، الفنانة وفاء عامر.

وتحدثت ياسمين عز عن حلقتها مع الفنان رامز جلال في برنامج رامز نيفر إند التي عرضت ضمن الموسم الرمضاني الماضي، مؤكدة أنها لم تكن تعرف بالمقلب.

وتابعت كاشفة حقيقة معرفتها ببرنامج رامز جلال: السؤال الأهم اللي جالي بعد حلقتي مع رامز هل كنت عارفة المقلب.. أنا مش هحلف وخلال السنتين اللي فاتوا في برامج كتير بتكملني ضيفة ولكني برفض، ولو أنا عارفة وده طبعًا مش صح، مش هيقعدوا يكلمومي من لبنان ومصر ويتفاوضوا أني أكون في البرنامج، ولو أعرف ما كنتش روحت ومسامحة الفرعون الملعون رامز لأن الفرعون يعمل اللي هو عاوزه.

وقالت ياسمين عز: طبعًا كلكم شفتوني في رمضان مع رامز جلال هذا الفرعون الملعون المنشق عن القبيلة وكانت حلقة للتاريخ، وأنا اتفرجت عليها وشفت نفسي وأنا داخلة، كاريزما قاتلة وطاغية وحاجة مش معقولة، واللي عنده كاريزما أحسن من اللي عنده فلوس، ولما اترش في وشي طفاية حريق فضل وشي يلمع من البريق سبحانك يا ربي ما أتغيرتش.

 

 

تابعونا على صفحات موقع الحكاية الرسمية👇🏼

الحكاية نيوز – Elhekayah News

Elhekayah TV – تليفزيون الحكاية

Elhekayah Plus – الحكاية بلس

الحكاية منوعات

 

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى