T Vهام

مرة وحيدة الأكونت بتاعي اتسرق والباقي أنا اللي كاتبه.. ميدو يعترف لـ رامز جلال باستخدامه جملة الأكونت اتهكر للهروب من مواجهة متابعيه

اعتراف ميدو في رامز جاب من الآخر

استضاف الفنان رامز جلال اليوم الجمعة، اثنين من نجوم ملاعب كرة القدم، في برنامز “رامز جاب من الآخر”.

ونجوم حلقة رامز جاب من الآخر  هما لاعب النادي الأهلي إمام عاشور ولاعب الكرة السابق أحمد حسام ميدو.

وبدأ رامز جلال الحلقة بتقديم ضيوفه قائلا: “جايلنا نجم ولاعب واجه كتير من المصاعب بسبب أنه ساب النادي بتاعه ارفض مش لاقي ذاته والنادي بيأخر عليه مستحقاته تتدخل ليه في خصوصياته.. معانا اعلامي عامل حكيم وواعظ وطول عمره بيجي مع نادي على حساب نادي تاني مفيش حيادية معانا ومعاكو المحلل القلبوظ واللاعب النرفوز المذيع اللي مش سالك والنجم اللي ساب الزمالك أحمد حسام ميدو وإمام عاشور”.

وكشف أحمد حسام ميدو عن حقيقة تهكير الاكونت الخاص به أكثر من مرة وكتابة منشورات غريبة قائلا: “مرة وحيدة اللي الاكونت بتاعي اتسرق فيها والباقي أنا اللي كاتبه”، واعتبر الجمهور بأن ميدو يعلن تهكير الأكونت بشكل وهمي للهروب من مواجهة متابعيه.

جدير بالذكر ان برنامج رامز جلال هذا العام يستضيف ضيفين من مشاهير الإعلام والفن والرياضة، ويأتون له على أساس برنامج حواري، ثم يتفاجئ الثنائي في المقلب ويتفاجأن أنهم في برنامج يحمل اسم رامز جاب من الآخر، حيث يمرون خلال المقلب بـ زحليقة أكوا بارك ثم السقوط على مشاية كهربائية سريعة وقريبة من كلب مصروع، ثم الدخول في نفق صغير به رائحة كريهه، ثم حبسهما في غرفة صغيرة وينزل عليهما رامز بعض الحيوانات، ويواجهما بنعامة، ثم يجلسان على كوبري ويسقطان من عليه في بحيرة ماء.

تابعونا على صفحات موقع الحكاية الرسمية👇🏼

الحكاية نيوز – Elhekayah News

Elhekayah TV – تليفزيون الحكاية

Elhekayah Plus – الحكاية بلس

الحكاية منوعات

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى